ChEntA ChiNtoN: Rainbow

Wednesday, 19 December 2012

Rainbow

 Hai,Assalamualaikum...
Rainbow,rainbow is the rainbow....
The colorful rainbow....
The beautiful rainbow.....
Like me...

Eh! berangan plak aku nie....hik3...
 pasti korang agak pelik sbb tetiba jer ckp psl rainbow nie kan >agaknye la<...
 sebenarnye,saya nk kaitkan ngan blog saya yg ala2 rainbow nie....
Cantik x?
Mungkin di mata korang biase2 jer....
tpi bagi saya ia seperti diari yg indah dan akn tersimpan selagi tidak dibuang... 
Ha! lupa plak.... 
kpd korang yg ckp blog nie cntik thank sngat2 yg x terkata....

Korang pernah tngok rainbow ??
Ala pelangi tu...x kan x tau...the simple name...
Klau x pernah,korang leh tngok kat blog nie jer....ade rainbow jugak...


Nie lah rainbow tu...cntik kan.....
I call this rainbow.... RAINBOW DREAM....

k lah aku x nk ganggu korang tngok rainbow dream nie....k la gi dulu.. Bye.. Assalamualaikum....
 

0 comments:

Post a Comment

 
Blog Template by Delicious Design Studio