ChEntA ChiNtoN: August 2012

Thursday, 23 August 2012

BiLa BeRbAju KeBaYa


BERSIAP-SIAP


 saya : wawa,knp kainnya renyok nie....kan aku suruh kau gosok..ko x gosok eeaa??
            wawa : akk dah gosok la....aku gosok 2 kali tau......kainnya mmg mcm tu la..............

Terasa bengang apabila memakai baju renyok.....tapi ttp kelihatan cntik...apa-apa pun,saya dpt beraya ke rumah sedara di kampung semerah muar....itu baru cerita bersiap-siap....masa dalam kereta ntah apa jadi ntah....

DALAM KERETA

saya : wawa,ko tngok...baju ngan kainnya renyok mcm apa......
wawa : ala,x pela....bukannya org nk ketawakan ko pon...........

Terasa sedih pulak time nie....baju saya sorang jer yang renyok...baju diorang x renyok pon...ok jerw...apa yang patut aku lakukan????? mmm...terpaksalah aku biarkan...dah x leh buat apa-apa dah....bosannnnnnnnnnnnnnnnnnn......

Itulah cerita BiLa BeRbAju KeBaYa..... tulah susahnya kalau pakai baju kebaya yg berkain cotton.....tp tak pelah....asalkan dapat beraya dan bermaaf-maafan.....untuk itu saya ingin mengucapkan SeLaMat HaRi RaYa AiDilFitRi MaaF ZaHiR DaN BaTiN......

 
Blog Template by Delicious Design Studio