ChEntA ChiNtoN: November 2011

Monday, 28 November 2011

RuMah Ku SyuRgaKU

HOME SWEET HOME 
Ini rumah saya....cantik x???
kalau cantik cakap yer....kalau 
x cantik angkat tngan n dok diam-diam jer....

rumah ni hanya sederhana saja....jadi kalau korang ingat 
kitorang ni kaya,salah tu yer...kami sekeluarga ni...
sederhana saja....x kaya pon...

OK LAH....KITA JUMPA DI CERITA SETERUSNYA......
.....ADIOS...



KuCinG-KuCinG BelAan SaYa

 Sekarang jom citer pasal kucing...kucing ni comel tau....bagi saya kucing ni
 adalah haiwan yang sngat comel....
Ini adalah gambar kucing belaan saya...
Gebu
~kucing paling baik sekali yang pernah saya jumpa~

Gerry
~kucing yang nak tunjuk hebat..tapi still comel...~

Memo
~kucing yang sngat garang masa kecik..bila besar jadi kucing yang pendiam~

Lala
~kucing yang sedikit penakut...tapi tetap comel~

Saya juga mempunyai kucing yang bernama PUTIH....
tapi dia telah dibuang...knp pon saya dah lupa....

K LA...APA PON THANK SEBAB SUDI BACA CERITA SAYA NI.....
LOVE YOU ALLL... 


KaWan-KawAn Ku

...............Kawan...............
Hai....sekarang saya nk citer pasal kawan saya...Untuk pengetahuan semua,
kawan bermakana sahabat ataupun kawan baik...or BFF....mcm saya ade juga BFF...
BFF saya ialah....
Saya bagi namajer tau.sebab x de gambar la...sorry..

  1) Nur Amirah Syahira
  2) Ameera Atiexa  
  3) Nur Hidayah
  4) Nur Barizah
  5) Shafika Amiza
  6) Asila

Begitu juga dengan kawan-kawan saya yang lain....
Korang tetap kawan saya.... 
DON'T WORRY
 
Blog Template by Delicious Design Studio